29 Mart 2018 Perşembe

Şehir dışı sadece emekliye veya ipotek verene kredi çıkartılır

şehir dışı kredi hizmetimiz sadece emekliye ve tapusu olana kredi çıkar.. emekliler türkiyenin her yerinden arabilirler... emekli olan  herkese kredi bizde .. kredimbenim.com

BEN GİTTİM ALAMADIM DEMEYİN !!! PTT den emekli maaşı veya dul ve yetim maaşıalıyorsanız bankalarla problem yaşasanız dahi yani icralık olduysanız kara listeye girdiyseniz açıkta olan halen açık takibiniz varsa bile kredi kullandırıyoruz. Detaylı Bilgi ...için emeklikredim ptt PTT kredi, PTT 
İcralık, borçlu emeklilere kredi imkanı. Olmuyor diye üzülmeyin, bizi arayın.
Ön ödeme yok · 7/24 hizmet · Yüzde yüz memnuniyet · Uygun komisyonlar.. kredibizden.net
Emekli Kredim, kredi almanızı sağlayan bir danışmanlık kurumudur. Krediyi kendi bünyesinde vermez. Senetle para vermez. Hiçbir şahıstan ön ödeme istemez.
20 bin TL’nin altındaki emekli kredi isteklerini değerlendirmiyoruz.
Talep edildiğinde gerekli bilgileri tarafımıza ulaştıramayacak olan kişilerin başvurmamaları rica olunur.
Dileyen herkes ofisimizi ziyaret ederek gerekli bilgileri elden de teslim edebilir.
Krediler İstanbul’da kullandırılmaktadır. Gelemeyecek ve seyahat engeli olan kimsenin başvuruda bulunmaması rica olunur.
Yoksa siz de defalarca denemenize rağmen (düşük puan, icra, borç) bankalardan kredi alamıyor musunuz? Emeklikredi’ye gelin, probleminize çok kısa bir sürede çözüm üreterek kredinizi anında kullandıralım.

Sadece emeklilere arasınlar..


Tuğyan Finans Emlak ve Oto,E-ticaret Dan.Hiz.Ltd.Şti

KREDİMBENİM  FİNANSAL HİZMETLER

www.kredimbenim.com

https://www.facebook.com/kredimbenim

https://twitter.com/kredimbenim

https://instagram.com/kredimbenim1

https://www.linkedin.com/in/kredimbenim

https://plus.google.com/+KredimBenim

MAİL :  kredim.benim@hotmail.com

Gsm : 0 533 924 20 76

Tel : 0 850 969 72 12

Not : Bankalar ve Kurumlarla bağımız olmayıp işlemlerimiz sadece danışmanlık, üzerine ve bilgi amaçlıdır. Firmamız sadece danışmanlık bilgi vermektedir buna istinaden hizmet bedeli sadece verilen taşıt, konut ve yönlendirim ücreti bazında olabilir herhangi banka ile çalışmaamız yoktur. Bu sebeple , verilen bilgiler bilgi amaçlıdır…firmamız emlak, oto ve finans şirketidir firmaların bankaların veya kuruluşların  logoları, markaları kullanılmamaktadır. Bilgilerinize sunarız

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD’de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 USD tutarında borç aldığım konusunda deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde ve banka poliçesi nedeniyle eşyalarını aldığımda başladı ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece, çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi firması firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan korktuğum halde ilgimi çektim, durumum tarafından zorlandım ve bu şirket hakkında arkadaşımdan tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla temasa geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübelerimden dolayı beni gerçekten şüphe etti, bunu çok az biliyor muydunuz? '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün İyi organize olmuş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi bu kredi firması sayesinde yüzüme tekrar gülümsediler. Bu yüzden, eğer gerçekten kendi işinizi büyütmek veya başlatmak için veya herhangi bir maddi sıkıntıda gerçekten borçlanmaya ihtiyacınız varsa, bugün işinizde finansal bir gelişme fırsatı bulmanızı öneriyoruz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi almak için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkürler

    YanıtlaSil

BALIKESİR emekli kredi | Alo Kredi Bul | 0533 924 20 76 Hemen ... 2021

  Kredi Almakta Zorlanıyor musun | Kredinin Yol Haritası‎ Emeklilerin kredi kullanma yaşı bankalara göre değişkenlik gösterir. Ancak genel o...